Dlatego IdoSell Shop (dawniej IAI-Shop.com) opracowało zupełnie nowe podejście do tematu budowania wiarygodności sklepu internetowego. Jako operator systemu kontrolującego proces wysyłki, IdoSell Shop kontroluje automatycznie cały proces realizacji zamówienia przez sklep internetowy. Wśród kontrolowanych parametrów znajduje się również ilość wysyłek oraz ich terminowość (czyli zgodność z podawanymi przez sklep informacjami). Ponadto, IdoSell Shop uwzględniło szereg innych kryteriów proklienckici takich jak – nacisk na bezpieczeństwo zakupów poprzez certyfikaty SSL, czy przesyłki do paczkomatów i ułatwienia związane z dokonywaniem zwrotów.
Jeżeli sklep spełnia wszystkie kryteria, a przede wszystkim wysyła wszystkie zamówienia w deklarowanym czasie przez przynajmniej 3 miesiące - otrzymuje od IAI specjalny tytuł SuperFair.ShopTM.
Kontrola jakości sklepu jest automatyczna, a dzięki temu obiektywna. Żaden z użytkowników ani właścicieli sklepu nie ma możliwości sztucznego wypłynięcia na poziom oceny sklepu, dzięki czemu tytuł SuperFair.ShopTM pozostaje możliwie najbardziej obiektywnym i niepodważalnym dowodem wiarygodności sklepu. Osiągnięcie tytułu SuperFair.ShopTM wiąże się z długofalowym dbaniem o jakość obsługi klienta, dlatego sklep który przestanie realizować założenia programu (czyli np. terminowo wysyłać paczki swoim klientom), zostaje pozbawiony tytułu na min. 3 miesiące.
Formuła programu nie umniejsza jednak niczego pozostałym sklepom, które nie spełnią jednego lub wielu z kryteriów SuperFair.ShopTM. IdoSell Shop wierzy, że z czasem konsumenci zaczną zwracać coraz większą uwagę na rekomendacje od zaufanej trzeciej strony, jaką w tym przypadku jest IAI, znana na rynku polskim spółka giełdowa, stojąca dzisiaj za plecami ponad 4000 sklepów internetowych sprzedających na ponad 5 miliardów złotych rocznie.
Wszystkie kryteria oceny sklepów oraz informacje o podnoszeniu wiarygodności sklepu można znaleźć na stronie: SuperFair.Shop. Zapraszamy do zapoznania się z kryteriami i tworzenia razem z IdoSell Shop przyjaznej klientowi marki sklepu internetowego.